L'IL3-UB, nou partner del Capítol de Barcelona del Project Management Institute (PMI)

25.07.2013

Ambdues institucions han signat un conveni de col.laboració, reforçant la posició de l'IL3-UB com a referent en la formació de Project Managers

L'Institut de Formació Continua de la Universitat de Barcelona i Capítol de Barcelona del PMI signen un conveni de col.laboració.

Ahir a la tarda, l’equip directiu de l’IL3-UB es va reunir amb Elisabet Duocastella (Presidenta del Capítol de Barcelona del PMI) i Víctor Lerga (Director de Partners del Capítol), per signar el conveni entre ambdues institucions. D’aquesta manera, l’IL3-UB esdevé partner d’aquesta organització i reforça la seva posició com a referent en la formació en direcció de projectes.

En aquesta àrea, l’IL3-UB ofereix el Màster en Gestió Integrada de Projectes. Project Managementcoorganitzat amb el COEIC i dirigit per Marc Serer (membre fundador del Capítol de Barcelona del PMI). El màster, pioner en la matèria, s’ha actualitzat contínuament per atendre a les necessitats canviants de l’entorn. El programa segueix el model estratègic (SM), perquè els participants aprenguin a gestionar projectes i empreses amb més eficiència.

D’altra banda, l’IL3-UB també presenta aquest any el Programa de Preparació per a la Certificació PMP. La matrícula d’aquest curs inclou, a més de la formació per preparar-se per a les proves de certificació, la  inscripció com a membre del PMI i la inscripció a l'examen de PMP, tramitades per l’IL3-UB.
El PMI és l’organització internacional líder en Project Management, especialment reconeguda per les seves certificacions. El Capítol de Barcelona promou el contacte entre professionals, estudiants i interessats en la Direcció de Projectes.
L’IL3-UB, fundació del Grup Universitat de Barcelona té l’objectiu de millorar el potencial professional de les persones i la competitivitat de les empreses. Per fer-ho, ofereix una àmplia oferta formativa, adaptada a les demandes d’actualització de coneixements, procediments i actituds professionals.
Més informació dels cursos en aquest enllaç.