L'Institut de Formació Continua de la Universitat de Barcelona i Unilever firmen un conveni de col.laboració

26.02.2013

El director de l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB), el Sr. Pedro Vázquez Pinilla, i la directora de Recursos Humans d'Unilever, van firmar un acord de col·laboració en el marc del nou programa en Màrqueting Mòbil.

L’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona i Unilever firmen un conveni de col·laboració.

Durant el matí d’ahir, el director de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB), el Sr. Pedro Vázquez Pinilla, y la directora de Recursos Humans d’Unilever, la Sra. Yolanda Menal, acompanyats de la vicepresidenta de màrqueting d’Unilever Espanya, la Sra. Núria Hernández, van firmar un acord de col·laboració en el marc del nou programa en Màrqueting Mòbil, impartit per l’IL3-UB.

La iniciativa conjunta de col·laboració contempla, entre altres accions, promoure la comunicació del programa i oferir pràctiques a Unilever a l’alumne autor del projecte seleccionat. Una excel·lent oportunitat per implementar els coneixements adquirits durant la formació.

Segons contempla l’acord, està previst el disseny i impartició conjunt d’un dels workshops que integren el programa amb l’objectiu de donar a conèixer als alumnes les últimes tendències en màrqueting i mobilitat explicades directament per les empreses punteres del sector, i analitzar els reptes que estan afrontant actualment les organitzacions per portar a terme una estratègia de màrqueting mòbil.

Unilever promou, a través d’aquest acord, la formació contínua dels seus equips i passa a formar part del mapa d’empreses col·laboradores de l’IL3-UB, així com del claustre docent de l’Institut.

Unilever, que té l’objectiu d’impulsar el màrqueting mòbil com a canal de comunicació clau amb els consumidors, opera en més de 190 països i es defineix com una multinacional multilocal multicultural amb mercats en tot el món, que posa el coneixement i l’experiència internacional al servei del consumidor local. A més, la companyia té el compromís d’actuar d’una manera responsable amb la societat.

L’IL3-UB és l’entitat del Grup Universitat de Barcelona, que agrupa la formació de postgrau, continuada i complementaria, en les modalitats presencial, semipresencial i online, per satisfer les demandes i necessitats d’actualització de coneixements, procediments i actituds de professionals i de la societat en general.

Amb el compromís de promoure el talent i potenciar l’ocupabilitat, l’Institut posarà en marxa, el proper mes de març, el programa en Màrqueting Mòbil, dirigit a professionals del màrqueting i de la publicitat, tant de l’àrea d’Internet com de l’àrea de comunicació.

L’objectiu d’ambdues entitats, mitjançant aquest acord, és establir i desenvolupar iniciatives de col·laboració en matèria de formació contínua en l’àmbit de la mobilitat.