Prop de 200 alumnes dels màsters i postgraus de l'àrea d'Economia i Empresa de l'IL3-UB celebren la seva graduació.

04.07.2014

El proper dia 07 de juliol el Paranimf de l'Edifici Històric de la Universitat de Barcelona acollirà l'acte de graduació dels alumnes dels Màsters i Postgraus de l'àrea d'Economia i Empresa de l'IL3-UB.

Acte de Graduació Economía i Empresa 2014

El proper dia 07 de juliol el Paranimf de l'Edifici Històric de la Universitat de Barcelona acollirà l'acte de graduació dels alumnes que han finalitzat els estudis de Màsters i Postgraus de l'àrea d'Economia i Empresa de l’ IL3-UB.

La cerimònia serà presidida pel Dr. Josep A. Plana, Vicerector del  Grup UB, TIC i Serveis Comuns, acompanyat per la directora general de l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

Comptarem amb la participació del Sr. Demis Torres, director de vendes de Rakuten Spain, juntament amb la intervenció del Sr. Ferran Ribalta, ex-alumne del Màster en Direcció i gestió del Màrqueting.

Amb un enfocament marcadament pràctic el valor de la formació en Economia i Empresa de l’IL3-UB radica en la capacitat analítica que aporta als professionals, perquè puguin anticipar-se a les tendències que marcaran el desenvolupament del seu sector d'activitat.