14.11.2014

L'Institut de Formació Continua de la UB va acollir, dijous passat 13 de novembre, els alumnes i la resta d'integrants de la comunitat en la celebració de l'acte d'obertura del curs acadèmic 2014/2015.

Inaugurat el curs acadèmic 2014/2015 de l'Institut de Formació Continua de la Universitat de Barcelona, l'IL3-UB. Conferència impartida pel Sr. Xavier Sala i Martín.
L’acte va ser presidit pel Dr. Josep A. Plana, Vicerector del Grup UB, TIC i Serveis Comuns de la Universitat de Barcelona, acompanyat de la Sra. Neli Caldentey, directora general de l’Institut de Formació Continua de la Universitat de Barcelona.

Els assistents van tenir l’ocasió de gaudir de la conferència impartida pel Sr. Xavier Sala i Martín, catedràtic d’Economia de la Universitat de Columbia i assessor en cap del World Economic Forum.

La trobada es va clausurar de manera distesa i es va amenitzar amb música en directe.