Acte de graduació de màsters i postgraus de l'Àrea d'Empresa de l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

22.06.2012

El dimecres 4 de juliol a les 18:00h al Paranimf de la Universitat de Barcelona es celebrarà l'Acte de graduació dels cursos d'aquesta àrea.

L'acte serà presidit pel Dr. Josep A. Plana, delegat del rector com a comissionat per a Grup UB, Fundacions i TIC, acompanyat pel Sr. Pedro Vázquez Pinilla, director general de l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

La conferència de cloenda serà impartida pel Sr. Tomás García, Co-fundador & Chief Innovation Officer en BUENAIDEA qui pronunciarà la conferència “Design Thinking, estratègia empresarial en el desenvolupament d’una idea de negoci”, juntament amb la intervenció d’un exalumne.

Enguany, els alumnes dels màsters i postgraus de l’àrea d’Empresa de l’lnstitut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona rebran el seu diploma de graduació en una cerimònia que acabarà amb un refrigeri pels assistents al claustre de Ciències de l’Edifici Històric.