Acte de graduació de Màsters i Postgraus de l'àrea d'Enginyeria.

20.07.2011

El passat dijous 14 de juliol, l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) va celebrar l'acte de graduació dels Màsters i Postgraus de l'àrea d'Enginyeria a l'Auditori de la Comisión del Mercado de las Telecomunicaciones (CMT), situat al carrer Bolívia, núm.56.

El passat dijous 14 de juliol, l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) va celebrar l’acte de graduació dels Màsters i Postgraus de l’àrea d’Enginyeria a l’Auditori de la Comisión del Mercado de las Telecomunicaciones (CMT), situat al carrer Bolívia, núm.56.

L’acte va ser presidit pel Dr. Josep A. Plana, delegat del rector com a comissionat per a Grup UB, Fundacions i TIC, acompanyat pel Sr. Pedro Vázquez Pinilla, director general de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB), i el Sr. Josep Ma Rovira i Ragué, vicedegà del Col·legi d’Enginyers Industrials de Catalunya (COEIC).

Prop de 200 alumnes dels màsters i postgraus de l’àrea d’Enginyeria de l’IL3-UB rebran el seu diploma de graduació.

Enllaços relacionats:

Noticies Universitat de Barcelona