Acte d'Inauguració del Curs Acadèmic 2010/2011 de l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB)

03.12.2010

El passat dijous 2 de desembre, va tenir lloc l'acte d'inauguració del curs acadèmic 2010/2011 de l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB).

El passat dijous 2 de desembre, va tenir lloc l’acte d’inauguració del curs acadèmic 2010/2011 de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) a l’Auditori de la Comissió del Mercat de les Telecomunicacions (CMT), C/ Bolívia, 56, Barcelona.

L’acte va ser presidit pel Dr. Josep Antoni Plana Castellví, Comissionat per a Grup UB, Fundacions i TIC, acompanyat pel director general de l’IL3-UB, Sr. Pedro Vázquez Pinilla.

La sessió va comptar amb la participació del Sr. Josep Cuní, periodista, director i conductor de “Els Matins de TV3”, col·laborador en diversos mitjans periodístics i director fundador del Màster en Periodisme BCNY.

Així mateix, es va fer una menció especial i un reconeixement institucional a la exdirectora de l'Escola Universitària d'Infermeria, Sra. Rosalía Pedreny, amb motiu de la seva jubilació.

En finalitzar l’acte es va servir un aperitiu als assistents.