L'Institut de Formació Contínua, IL3-UB, inaugura el curs acadèmic 2012-13

24.10.2012

Avui dimecres 24 d'octubre a les 18:00 h, l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona, IL3-UB, convida els membres de la seva comunitat educativa -alumnes, AnticsIL3, experts, docents i empreses- a l'Acte d'Inauguració del curs acadèmic 2012-13.

Avui dimecres 24 d’octubre a les 18:00 h, l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona, IL3-UB, convida els membres de la seva comunitat educativa —alumnes, AnticsIL3, experts, docents i empreses— a l’Acte d’Inauguració del curs acadèmic 2012-13.

Enguany, s’ha dissenyat un format pensat i dirigit per donar a l’alumne tot el pes i el valor que cada vegada més, té a l’Institut. Compartirem plegats de quina manera fem del seu accés al mercat laboral i del seu desenvolupament professional satisfactori, el nostre principal objectiu.

L’acte estarà presidit pel Dr. Josep A. Plana, delegat del rector com a comissionat per al Grup UB, Fundacions i TIC, qui donarà per inaugurat el curs oficialment.