AnticsIL3 s'integra a Alumni UB i ofereix encara més avantatges als exalumnes de l'IL3-UB.

12.11.2013

Els antics alumnes de l'IL3-UB poden gaudir tant dels serveis i avantatges d'Alumni UB com dels que els ofereix el propi Institut de Formació Contínua.

El passat 1 de novembre, AnticsIL3 va passar a formar part d’Alumni UB, la gran comunitat d’exalumnes de la Universitat de Barcelona. AnticsIL3 es convertirà en un dels seus Clubs d’Interès Professional.

Alumni UB és un servei de la Universitat de Barcelona que s’adreça al col·lectiu d’exalumnes i amics de la Universitat de Barcelona (incloent-hi PAS i PDI, més de 300.000 persones), amb l’objectiu de vincular-los de manera permanent com a membres de la comunitat UB. Així, aprofitant la xarxa professional i social de la qual en formen part, es potencia la seva projecció i la de la Universitat més enllà de l’àmbit habitual de treball.

Alumni UB ofereix atenció i assessorament en carreres professionals, xarxes professionals (networking), serveis amb condicions preferencials i activitats formatives, informatives i divulgatives en tots els àmbits d’interès (seminaris, conferències, trobades, etc.).

La seu d’Alumni UB, ubicada al carrer Gran Via de les Corts Catalanes, 852 (molt a prop de l’Edifici Històric), és un espai obert que posa a disposició dels seus membres atenció personalitzada, sales de reunions i conferències, ordinadors de consulta i molts serveis útils i d’interès per al col·lectiu al qual s’adreça.

Més informació: http://www.alumni.ub.edu/