El Màster en Art Actual reforça l'orientació professionalitzadora amb un programa de pràctiques.

16.10.2013

Les pràctiques, garantides per als alumnes del Màster que ho desitgin, ajuden a aplicar i consolidar l'experiència adquirida amb els reptes professionalitzadors que es realitzen en l'aula virtual.

Els alumnes del Màster en Art Actual: Anàlisi i Gestió de la Universitat de Barcelona poden participar en un programa de pràctiques, que garanteix pràctiques professionals en centres d’art i galeries d’Espanya als alumnes que ho desitgin. El Màster, que ofereix un aprenentatge aplicable al dia a dia professional, permet així aprofundir el seu enfocament pràctic.

Diversos alumnes ja han signat convenis de pràctiques amb diversos centres catalans. Al llarg d’aquestes setmanes, començaran la seva col·laboració amb centres de pràctiques com ara la Fundació Francisco Godia (que compta amb una de les més importants col·leccions de fons privat a Espanya), la Col·lecció d’Art Contemporani- Cal Cego (una col·lecció que, trencant regles, s’estableix sense seu permanent des de 2006), el Centre Cívic Can Felipa (que recull projectes de creació artística, de comissariat i de disseny) i A*DESK (una plataforma independent que pretén desenvolupar el pensament crític en art contemporani).

El Màster en Art Actual, que va ser fundat el 2006 amb Cal Cego com a impulsor, està codirigit pel crític i comissari David G. Torres, i per la gestora cultural Ester Prat. Tenint en compte el context professional, pretén que els alumnes adquireixin experiència a través dels reptes de les activitats que es realitzen en l’aula virtual. Amb aquest programa de pràctiques, l’experiència adquirida durant el màster es veu consolidada en contextos professionals reals.

Amb aquest màster, l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) mostra el seu objectiu d’oferir programes orientats a l’aplicació pràctica, per tal de potenciar el desenvolupament professional dels alumnes.

Més informació del màster en aquest enllaç