Un total de 248 professionals de Banc Sabadell es titulen amb l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

10.02.2016

Des de 2009 l'entitat financera dóna suport al seu creixement estratègic a través d'un programa de desenvolupament de competències i coneixements comercials dissenyat juntament amb l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona, l'IL3-UB.

Un total de 248 professionals de Banc Sabadell es titulen amb l'IL3-UB.
Després d'onze edicions, prop de 1.000 professionals de la xarxa comercial de l'entitat ja han participat en els itineraris que aprofundeixen en àrees específiques com Productes i Serveis Bancaris, Banca i Assessoria Comercial o Direcció d'Oficines. Al llarg d'aquestes edicions, 54 projectes han rebut la màxima distinció CUM LAUDE.

Un total de 248 professionals de Banc Sabadell han rebut avui el títol de “Curs Superior en Productes i Serveis Bancaris”, “Expert en Banca Comercial” o “Expert en Assessoria Financera” expedit per l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona després d'haver conclòs amb èxit la X i XI Edició del Programa LAUDE, una iniciativa de desenvolupament de competències en el sector financer dissenyada per l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona, l'IL3-UB.

Durant la cerimònia, que ha tingut lloc aquest matí al paranimf de la Universitat de Barcelona, el Dr. Manuel Viader, vicerector de Política Docent i Lingüística de la Universitat de Barcelona, va destacar que col·laborar amb les organitzacions i amb les persones que hi treballen és un dels objectius estratègics de la UB: “Volem contribuir a donar resposta a les demandes que ens arriben des del món de l'empresa, fer transferència de coneixement i, sobretot, escoltar”, va explicar.

Carlos Ventura, director general adjunt i director de Banca Comercial de Banc Sabadell, va posar èmfasi en el valor que té la formació en un entorn altament dinàmic i va agrair la “il·lusió i exigència” amb la qual els professionals de la xarxa comercial han participat en el programa. “A Banc Sabadell vivim com una oportunitat els grans canvis que ens planteja el mercat. Comptar amb un equip format, capaç d'avançar-se als esdeveniments, flexible i amb profund coneixement del negoci facilita que puguem assolir els nostres objectius”, i ha afegit que “LAUDE permet a Banc Sabadell estar millor preparat per als reptes als quals ha de fer front”.

Per la seva banda, Marga Pérez, directora de Polítiques i Models de Recursos Humans de Banc Sabadell, va animar els titulats a seguir evolucionant en el seu desenvolupament i ha destacat que “aquesta iniciativa és un exercici d'exigència per als professionals i una oportunitat de creixement per al banc que aporta reconeixement a la nostra marca”. En la mateixa línia, Neli Caldentey, directora general de l'IL3-UB, va assenyalar que el Programa respon a les necessitats reals del dia a dia de l'entitat i representa “un recurs clau per impulsar les carreres de qui hi participa”.

LAUDE neix el 2009 com a resposta a la necessitat del banc de donar suport a la seva estratègia de creixement i alinear els coneixements i les habilitats del seu equip amb els desafiaments de mercat als quals ha de fer front. El Programa es dirigeix avui a més de 6.000 professionals de l'estructura comercial de l'entitat entre els quals hi ha gestors comercials i de servei, directors de pimes, gerents de banca personal i directors d'oficina. Des de la primera edició, 954 professionals de Banc Sabadell han cursat amb èxit els itineraris proposats per LAUDE, i 54 dels projectes presentats han rebut la màxima distinció CUM LAUDE.

El programa Laude dissenyat juntament amb l'IL3 Universitat de Barcelona està sent clau per al desenvolupament de nous coneixements i competències de l'equip comercial en àmbits com ara la captació i fidelització de clients, la consolidació de la sistemàtica comercial, la millora de la qualitat del servei o la capacitat analítica per detectar a temps els canvis de tendència del mercat. Així mateix, la iniciativa contribueix a la consolidació de la cultura corporativa de l'entitat que ha viscut una forta expansió orgànica com a resultat dels diversos processos de fusions empresos i la decidida aposta per l'expansió internacional.