Banco Santander beca tres estudiants de l'IL3-UB per realitzar pràctiques remunerades a PIMES.

12.03.2013

Fredvic, Screen Projects i Ipsom són les empreses sel·leccionades en el projecte, que acolliran tres alumnes de l'Il3-UB en període de practiques professionals remunerades, durant el curs acadèmic 2012-2013.

Fredvic, Screen Projects i Ipsom són les empreses  sel·leccionades  en el projecte, que acolliran tres alumnes de l’Il3-UB en període de practiques professionals remunerades, durant el curs acadèmic 2012-2013.

El programa “Beques Santander de Pràctiques en PIMES” té com a objectiu fomentar la inserció laboral dels estudiants de la Universitat de Barcelona i, a més, contribuir en el desenvolupament de les competències professionals que complementin els coneixements tècnics.

Cada beca tindrà una aportació de 1.800 euros, distribuïts ens tres o sis mesos, i ofereix als alumnes una excel·lent oportunitat per preparar-se per al seu exercici professional futur.

L’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona desenvolupa programes d’activitats que complementen la formació dels participants i, alhora, promou la cooperació universitat-empresa.

Aquest conveni de pràctiques es vincula al conveni del marc de col·laboració entre el Banco Santander, la Conferència de Rectors de les Universitats Espanyoles (CRUE) i la Confederació Espanyola de Petita i Mitjana Empresa (CEPYME).