El Programa Laude, iniciativa del Banc de Sabadell i de l'Institut de Formació Contínua de la UB, millor idea de l'any.

07.04.2011

En la convocatòria actual, el "Programa Laude", del Banc de Sabadell, rebrà el premi "a les 100 millors idees de l'any".

Un any més, la revista financera Actualidad Económica ha convocat els seus premis en què atorga el seu reconeixement als projectes i serveis més originals, productius i eficients de l’any.

En la convocatòria actual, el “Programa Laude”, del Banc de Sabadell, rebrà el premi “a les 100 millors idees de l’any”. Amb aquest guardó es reconeix la seva aposta per la formació contínua i de qualitat a la seva xarxa comercial i transmet als seus professionals la importància que atorga a la formació mitjançant el reconeixement acadèmic.

Des del marc de la formació corporativa, l’Institut de Formació Contínua de la UB concep els itineraris formatius per funció dissenyats per a l’entitat, com una eina estratègica de la gestió del talent i del coneixement en les entitats que lideren el camí cap a l’excel·lència corporativa.