Lliurats els títols de la 2a i 3a edicions del Programa Laude, una iniciativa de l'IL3-UB i de Banc Sabadell.

24.11.2011

El dilluns 28 de novembre, a les 11.30 h, el Paranimf de l'Edifici Històric de la UB va acollir l'acte de lliurament de títols de la 2a i 3a edicions del Programa Laude, una iniciativa conjunta de l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) i de Banc Sabadell.

El dilluns 28 de novembre, a les 11.30 h, el Paranimf de l’Edifici Històric de la UB va acollir l’acte de lliurament de títols de la 2a i 3a edicions del Programa Laude, una iniciativa conjunta de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona i de Banc de Sabadell.

A l’acte, presidit  pel vicerector de Relacions Internacionals i adjunt al rector, Dr. Carles Carreras, va comptar amb la presència del director general de l’IL3-UB, Sr. Pedro Vázquez; el director general adjunt de Banc Sabadell, Sr. Jaume Puig, i el director de Recursos Humans de Banc Sabadell, Sr. Xavier Vela. També hi han participat el director general de l’Instituto de Estudios Económicos i docent titular del Departament de Teoria Econòmica de la UB, Sr. Joaquín Trigo, i el catedràtic de la Facultat d’Economia i Empresa de la UB Dr. Joan Carles Suari.

En el decurs de l’acte es van lliurar els diplomes als titulats de les tres edicions de cadascun dels itineraris que conformen el Programa Laude, en què s’han acreditat un total de 169 professionals.