Entrega de títols del Programa Laude, una iniciativa de l'IL3-UB i Banc Sabadell.

22.01.2013

Avui dimarts, 22 de gener, a les 11.30h, el Paranimf de l'Edifici Històric de la UB ha acollit l'acte d'entrega de títols de la 4a i 5a edició del Programa Laude, una iniciativa conjunta de l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona i del Banc Sabadell.

Avui dimarts, 22 de gener, a les 11.30 h, el Paranimf de l’Edifici Històric de la UB ha acollit l’acte d’entrega de títols de la 4a i 5a edició del Programa Laude, una iniciativa conjunta de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona i del Banc Sabadell.

El vicerector del Grup UB, TIC i Serveis Comuns, Dr. Josep A. Plana, ha presidit l’acte, acompanyat del director general de l’IL3-UB, Sr. Pedro Vázquez; el director general adjunt de Banc Sabadell, Sr. Carlos Ventura, i el director de l’àmbit de gestió de Recursos Humans, Xarxa i Formació de Banc Sabadell, Sr. Salvador Farrés. També hi han participat el president del Grup MindValue, Sr. Javier Fernández, i el catedràtic de la Facultat d’Economia i Empresa de la UB Dr. Joan Carles Suari.

En el transcurs de l’acte s’han atorgat els diplomes als titulats de les dues edicions de cadascun dels itineraris que formen el Programa Laude, en el qual s’ha acreditat un total de 117 professionals.

El Programa Laude, dirigit als professionals de l’estructura comercial de l’entitat, és una iniciativa innovadora que incorpora les noves tecnologies com a eines facilitadores dels processos formatius, i que metodològicament desenvolupa estratègies per impulsar processos d’aprenentatge efectius, orientats a resultats i transferibles al lloc de treball.

Des del marc de formació corporativa, l’Institut de Formació Contínua de la UB concep els itineraris formatius per funció dissenyats per a l’entitat com una eina estratègica en la gestió del talent i del coneixement en les entitats que lideren el camí cap a l’excel·lència corporativa.