Lliurament de títol als professionals de Banc de Sabadell que han participat en la primera edició del projecte LAUDE.

23.11.2010

Banc de Sabadell i la Universitat de Barcelona, juntament amb el seu Institut de Formació Contínua (IL3-UB), lliuraran els títols per als professionals de Banc de Sabadell.

Banc de Sabadell i la Universitat de Barcelona, juntament amb el seu Institut de Formació Contínua (IL3-UB), lliuraran el proper 24 de novembre a les 11:30 hores al Paranimf de la Universitat de Barcelona els títols per als professionals de Banc de Sabadell que han participat en la primera edició del Projecte LAUDE.

L’acte comptarà amb l'assistència del conseller delegat de Banc de Sabadell, Sr. Jaume Guardiola, el rector de la Universitat de Barcelona, Dr. Dídac Ramírez; el director general de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB), Sr. Pedro Vázquez i representants de les tres entitats. El vicerector d’Economia de la Universitat de Barcelona, Dr. Gonzalo Bernardos, pronunciarà una conferència als assistents.

Aquest projecte desenvolupa el conveni de col·laboració signat el 30 de setembre de 2009 entre Banc de Sabadell i la Universitat de Barcelona. El conveni permet que els treballadors de la xarxa d’oficines puguin obtenir reconeixement acadèmic de la formació interna realitzada a l’entitat mitjançant programes formatius preparats per l’IL3-UB. Durant l’any 2010, més de 500 professionals de la xarxa comercial han pogut accedir al programa LAUDE.

Els professionals de Banc de Sabadell es beneficien d’aquest programa de formació contínua que compta amb el reconeixement i prestigi de la Universitat de Barcelona ja que l’IL3-UB ha revisat tots els aspecte acadèmics i pedagògics de la formació interna de l’entitat. Per poder finalitzar la titulació, el professional de l’entitat haurà de superar un projecte d’aplicació pràctica que està tutoritzat per experts de la Universitat de Barcelona.

Els itineraris formatius per funció del Banc de Sabadell són l’eina clau per l’acompanyament al desenvolupament dels professionals de l’entitat. Es conceben com un procediment d’aprenentatge dinàmic que s’estén des de l’accés fins a la consolidació d’una funció professional.

Amb aquest projecte, Banc de Sabadell emfatitza la seva aportació per la formació contínua i de qualitat en la seva xarxa comercial i transmet als seus professionals la importància que concedeix a la formació mitjançant el reconeixement acadèmic