Banco Santander beca quinze estudiants de l'IL3-UB per realitzar pràctiques remunerades en PIMES.

13.10.2014

ESITEC ENERGIA, Primavera Sound, Enide, BARCELONA CREW Recruitment & Training, Minoryx Therapeutics o Justaenergia són algunes de les empreses que han acollit 15 alumnes de l'IL3-UB en període de pràctiques professionals remunerades, durant el curs acadèmic 2013-2014.

El programa “SANTANDER CRUE CEPYME Pràctiques en Empreses” té com a objectiu fomentar la inserció laboral dels estudiants de la Universitat de Barcelona i, a més, contribuir en el desenvolupament de les competències professionals que complementin els coneixements tècnics.

Cada beca tindrà una aportació de 1.800 euros, distribuïts ens tres o sis mesos, i ofereix als alumnes una excel·lent oportunitat per preparar-se per al seu exercici professional futur.

L’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona desenvolupa programes d’activitats que complementen la formació dels participants i, alhora, promou la cooperació universitat-empresa.

Aquest conveni de pràctiques es vincula al conveni del marc de col·laboració entre el Banco Santander, la Conferència de Rectors de les Universitats Espanyoles (CRUE) i la Confederació Espanyola de Petita i Mitjana Empresa (CEPYME).