AplicaIL3 2.0. La nova Borsa de Treball de l'IL3-UB.

13.04.2011

Aquest dimecres es posa en marxa la nova versió de la Borsa de Treball de l'IL3-UB amb novetats, tant per empreses com per alumnes y AnticsIL3.

Us presentem la nova Borsa de Treball de l’IL3-UB: Aplica IL3 2.0.

La nova versió, que estarà disponible a partir del dia 13 d’abril, és fruit del nostre compromís i evolució constant per facilitar la comunicació entre alumne i empresa.

Es tracta d’una aplicació més àgil, més intuïtiva i més visual en la que trobareu les següents novetats:

Per alumnes i Antics alumnes:
- Inserció de fotografia al vostre Currículum.
- Millora de la visibilitat del vostre c.v. en les cerques que fan les empreses (únicament a petició del candidat).

Per empreses:
- A més de tenir accés gratuït a un potent cercador de candidats, les cerques permeten filtrar els perfils que més s’adapten a les necessitats de cada oferta.