Fundació Caixa d'Enginyers i IL3-UB uneixen forces en la formació d'emprenedors.

09.09.2016

Fundació Caixa d'Enginyers ha presentat aquest divendres la tercera edició del Programa Superior en Emprenedoria de la mà de la Universitat de Barcelona a través del seu Institut de Formació Contínua, IL3-UB. Aquesta iniciativa reunirà 20 projectes emprenedors de joves professionals que rebran un mentoring complet i personalitzat per portar a terme la seva idea de negoci.

Ambdues entitats presenten la tercera edició del Programa Superior en Emprenedoria a la que participen 20 joves professionals. Els alumnes rebran beques de la Fundació Caixa d’Enginyers per impulsar els seus projectes emprenedors i idear el seu pla de negoci

En aquesta ocasió, l'entitat posarà a la disposició dels alumnes 20 beques que impulsaran el seu desenvolupament professional i suposaran un significatiu recolzament en la seva carrera en el marc de la seva participació en aquest programa. El Rol de l'Emprenedor, així com els seus principals reptes, els nous models de negoci, la gestió econòmica o les necessitats específiques d'àrees com el màrqueting i la comunicació seran alguns dels principals temes que s'abordin durant el curs.

Assessorament integral en cada projecte

El pla de desenvolupament del programa ha estat dissenyat amb l'objectiu que els participants adaptin la seva idea de negoci a la competitivitat actual del mercat i al nou entorn global. Per a això, els alumnes rebran un mentoring personalitzat que oferirà assessorament integral en totes les competències necessàries per al desenvolupament del projecte (financeres, operatives, tecnològiques…).

Els professionals que imparteixen el curs guiaran als participants en el disseny dels seus Business Plans per atreure l'interès de potencials inversors i clients. Un equip d'experts, emprenedors i empresaris en actiu proporcionaran als alumnes els coneixements clau per portar a terme amb èxit idees empresarials en sectors pioners i marcadament avançats.

El director de Responsabilitat Social Corporativa de Caixa d'Enginyers, Victor Cardona, ressalta: “Un dels principals objectius del Grup Caixa d'Enginyers és aportar un valor sostenible al desenvolupament dels professionals i la societat en general. Aquest programa és un clar exemple de la nostra acció social i del nostre compromís amb l'esperit innovador i empresarial. Confiem que els participants puguin aprofitar al màxim aquesta oportunitat i comencin aquí a recórrer un camí ple d'èxits.”.

Fundació Caixa d'Enginyers

La Fundació Caixa d'Enginyers és l'expressió de la vocació de responsabilitat social corporativa de Caixa d'Enginyers. Creada el 2011, la institució té l'objectiu de reforçar i vehicular l'acció social de l'Entitat i optimitzar l'eficiència dels seus recursos.

La Fundació Caixa d'Enginyers és un element clau de la Responsabilitat Social Corporativa del Grup Caixa d'Enginyers en la seva aposta per contribuir a l'entorn econòmic i social. Per aquesta raó, l'entitat porta a terme nombroses accions que contribueixen al desenvolupament social i ha destinat ja, des de la seva creació, més de 2,5M€ a 270 projectes i concedit 150 beques o premis en l'àmbit acadèmic i professional.

La Fundació Caixa d'Enginyers canalitza els seus recursos a través de tres línies d'actuació: formació, excel·lència professional, beques i premis, tornada social i reinserció laboral i ecologia i sostenibilitat.