IL3-UB col·labora en la III jornades d'altes capacitats intelectuals

18.09.2012

L'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) compromès amb el futur del sistema educatiu col·labora amb la III Jornades d'Altes Capacitats, centrades, en aquesta tercera edició, en les intervencions educatives.

L'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) compromès amb el futur del sistema educatiu col·labora amb la III Jornades d’Altes Capacitats, centrades, en aquesta tercera edició, en les intervencions educatives.

La intervenció educativa és una de les vessants més importants a l’hora de donar resposta a les necessitats de nens i joves amb altes capacitats intel·lectuals. Una bona identificació i diagnosi ha d’ajudar als professionals de l’educació a una orientació i intervenció de qualitat de cara a donar una òptima resposta a les necessitats educatives d’aquest tipus d’alumnat.

Des d’IL3-UB fa temps que som conscients de la importància que té la formació contínua per a que les persones puguin assolir els seus propòsits de desenvolupament professional i personal. Es per això, que des de’IL3-UB, a més de col·laborar en la celebració de jornades que contribueixin a la formació i reciclatge dels professionals del sector educatiu, disposem d’una àmplia oferta formativa adreçada al sector educatiu que abasta tots els àmbits d’aquest sector professional: la gestió, la impartició, la prevenció, la identificació, el diagnòstic i la intervenció.

Més informació sobre la III Jornades d’Altes Capacitats Intel·lectuals