Més de vuit anys formant professionals de l'àrea d'Enginyeria, Tecnologia i Medi Ambient.

15.07.2014

Avui, dimarts 15 de juliol, a les 18.00 h, cent cinquanta alumnes dels màsters i postgraus de l'àrea d'Enginyeria celebraran la seva graduació al Paranimf de la Universitat de Barcelona.

Alumnes dels màsters i postgraus de l'àrea d'Enginyeria celebraran la seva graduació al Paranimf de la Universitat de Barcelona.
La cerimònia serà presidida pel doctor Josep A. Plana, vicerector del Grup UB, TIC i Serveis Comuns, acompanyat de la senyora Neli Caldentey, directora general de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona, IL3-UB, i del senyor Josep Mouriño, director general del Col·legi d’Enginyers Industrials de Catalunya.

L’acte comptarà amb la participació del senyor Albert Bosch, emprenedor i aventurer, i amb la intervenció del senyor Marc Tàpias, exalumne del màster en Gestió Integrada de Projectes. Project Management.

Amb l’aval del COEIC i la col·laboració de prestigioses institucions de l’àmbit tecnològic, l’IL3-UB ofereix una formació en enginyeria, tecnologies i medi ambient focalitzada, d’una banda, en l’adquisició de coneixements per optimitzar l’ús de recursos crítics per a l'empresa i, de l’altra, en la constant actualització per donar resposta als reptes competitius creixents.

Un any més, els alumnes dels màsters i postgraus de l’àrea d’Enginyeria, Tecnologia i Medi Ambient de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona rebran el diploma de graduació com a professionals que estan al dia dels seus coneixements i competències per millorar l’eficiència operativa en àmbits com la gestió energètica, la gestió d'operacions o el medi ambient.