El dijous 4 de juliol a les 18:00h al Paranimf de la Universitat de Barcelona es celebrarà l'Acte de graduació dels cursos d'aquesta àrea.

03.07.2013

La cerimònia serà presidida pel Dr. Josep A. Plana, Vicerector del Grup UB, TIC i Serveis Comuns de la Universitat de Barcelona.

L'acte comptarà amb la participació del Dr. José María Gay de Liébana, economista i professor de la Facultat d’Economia i Empresa de la Universitat de Barcelona, juntament amb la intervenció del Sr. Albert Bellido, exalumne del Màster en Direcció i Gestió del Màrqueting.
Enguany, els alumnes dels màsters i postgraus de l’àrea d’Empresa de l’lnstitut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona rebran el seu diploma de graduació en una cerimònia que acabarà amb un refrigeri pels assistents al claustre de Ciències de l’Edifici Històric.