Acte de graduació de màsters i postgraus de l'Àrea d'Enginyeria, Tecnologia i Medi Ambient de l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona

09.07.2013

El dijous 11 de juliol, a les 18:00 h, al Paranimf de la Universitat de Barcelona, es celebrarà l'Acte de graduació dels cursos d'aquesta àrea.

La cerimònia serà presidida pel Dr. Manel Viader, Vicerector de Política Docent de la Universitat de Barcelona, acompanyat pel Sr. Josep Mouriño, director general del Col·legi d’Enginyers Industrials de Catalunya (COEIC).

L'acte comptarà amb la participació del Sr. Carles Salvadó, cap de Servei de Telecomunicacions de la Direcció General de Telecomunicacions i Societat de la Informació, de la Generalitat de Catalunya, juntament amb la intervenció de la Sra. Ester Tort, exalumna del Màster en Enginyeria i Gestió de les Energies Renovables.

Enguany, els alumnes dels màsters i postgraus de l’àrea d’Enginyeria, Tecnologia i Medi Ambient de l’lnstitut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona rebran el diploma de graduació en aquesta cerimònia, que finalitzarà amb un refrigeri pels assistents al claustre de Ciències de l’Edifici Històric.