Cloenda de la XII edició del Màster en Periodisme BCNY

04.02.2011

El dilluns 7 de febrer tindrà lloc el lliurament de diplomes als alumnes de la XII promoció del Màster en Periodisme BCNY

El proper dilluns, 7 de febrer a les 19:00 hores, els alumnes de la XII edició del Màster en Periodisme BCNY, impartit per l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB), rebran els seus diplomes.

L’acte, presidit pel rector de la Universitat de Barcelona, Dr. Dídac Ramírez, comptarà amb la presència del director general de l’IL3-UB, Sr. Pedro Vázquez, i la participació del director de programes Internacionals de l’Escola de Periodisme Columbia University, David Klatell. A més a més, també estan previstes les intervencions del director del curs, Sr. Roberto Herrscher, el director fundador, Sr. Josep Cuní, i el Sr. Iñaki Gabilondo, qui impartirà la ponència “Periodisme: El valor de l’experiència””. L’alumna Dalila Carreño Flores, intervindrà en representació dels alumnes del Màster.