La Graduate School of Journalism de la Columbia University enforteix la seva relació amb la Universitat de Barcelona, a través del seu Institut de Formació Contínua.

05.04.2013

L'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) i la Graduate School of Journalism de la Columbia University han signat un acord de col·laboració, per la cooperació de les dues institucions en el Màster en Periodisme BCN_NY.

L’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) i la Graduate School of Journalism de la Columbia University han signat un acord de col·laboració, per la cooperació de les dues institucions en el Màster en Periodisme BCN_NY.

Aquest conveni aprofundeix la col·laboració entre l’IL3-UB i la Columbia University. Des dels inicis del Màster en Periodisme BCN_NY l’any 1998, aquesta prestigiosa universitat nord-americana aporta el seu aval acadèmic del pla d’estudis i una acreditació de prestigi internacional. Amb la signatura del nou conveni, l’IL3-UB col·laborarà directament amb la Graduate School of Journalism, que participarà en la millora del programa acadèmic, la metodologia d’ensenyament i el professorat del màster.

La Graduate School of Journalism de la Columbia University, fundada per Joseph Pulitzer, el 1912, ha assolit prestigi en el camp del periodisme per la seva trajectòria d’excel·lència internacional, respectant els valors del periodisme independent i de qualitat. L’escola organitza anualment els premis Pulitzer, així com altres guardons com els premis Peabody de televisió i els premis María Moors Cabot per als periodistes i mitjans d’Amèrica Llatina, entre d’altres.

L’IL3-UB, fundació del Grup Universitat de Barcelona, ofereix formació de postgrau en modalitats presencial, semipresencial i online, amb el compromís de promoure el talent, potenciant el desenvolupament professional de les persones i la competitivitat de les empreses.

El Màster en Periodisme BCN_NY, fundat pel periodista Josep Cuní i dirigit per Roberto Herrscher, s’orienta cap a la pràctica professional del periodisme des d’un punt de vista integral. Aporta coneixements, metodologies de treball, eines i una visió global i independent per tal que els participants es desenvolupin com a periodistes en els mitjans actuals.

Web del màster: http://www.masterperiodismo.il3.ub.edu/?lang=ca