L'IL3-UB posa en marxa la nova Comunitat Educativa

14.01.2013

Durant aquest mes de gener l'IL3-UB posa en marxa la nova comunitat educativa i col·laborativa que neix amb l'objectiu de crear un espai personal per a l'alumne.

Durant aquest mes de gener l’IL3-UB posa en marxa la nova comunitat educativa i col·laborativa que neix amb l’objectiu de crear un espai personal per a l’alumne, qui podrà personalitzar-lo i accedir fàcilment des de dispositius mòbils a tota la informació i els serveis que l’Institut li proporciona al llarg del seu procés formatiu.

Un dels atractius a destacar d’aquesta plataforma innovadora és que potenciarà l’activitat col·laboradora amb la creació de xarxes professionals, a les quals qualsevol membre dels diferents col·lectius de la comunitat –alumnes, agents docents, personal de l’IL3-UB– podrà subscriure’s per compartir continguts i opinions sobre temes d’actualitat i d’interès dins del seu sector professional.

Un espai pensat per compartir i aprendre amb i dels altres integrants de l’aula i una excel·lent oportunitat per potenciar el networking entre alumnes i professors. En definitiva, està pensat per fer més confortable i enriquidor el pas dels nostres alumnes per l’Institut.