Celebrat l'Acte Commemoratiu dels 20 anys de l'APU.

29.03.2012

El dimarts, 27 de març , l'Aula Magna de l'Edifici Històric de la UB acollí l'acte commemoratiu dels vint d'anys d'impartició del Postgrau en Atenció Prehospitalària Urgent.

El dimarts, 27 de març , l’Aula Magna de l’Edifici Històric de la UB acollí l’acte commemoratiu dels vint d’anys d’impartició del Postgrau en Atenció Prehospitalària Urgent, que va ser presidit pel Dr. Gaspar Rosselló, vicerector de Política Acadèmica i Qualitat de la Universitat de Barcelona.

L’acte va comptar amb la participació de les quatre universitats (UB, UdG, UdL, URV) vinculades al programa formatiu, i amb els agents docents, entitats col·laboradores i els alumnes i exalumnes que han format part del llarg recorregut històric del postgrau.

La celebració va acollir diferents intervencions sobre temes d’interès i actualitat pels professionals del sector, entre ells, la recent transformació del postgrau a màster, així com també la conferència “La investigació en emergències: una realitat” que pronuncià el Sr. Christer Axelsson, doctor en Medicina i professor de la Universitat de Boras, Suècia.

Si vols veure el programa del Màster, fes clic aquí