L'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona i el Col·legi Oficial de Farmacèutics de Barcelona signen un conveni de col·laboració

05.04.2011

El passat 4 d'abril, va tenir lloc la signatura de l'acord de col·laboració subscrit entre l'Institut de Formació Continua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) i el Col·legi Oficial de Farmacèutics de Barcelona (COFB).

El passat 4 d’abril, va tenir lloc la signatura de l’acord de col·laboració subscrit entre l’Institut de Formació Continua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) i el Col·legi Oficial de Farmacèutics de Barcelona (COFB) amb l’objectiu de proporcionar l’accés als col·legiats/associats del COFB a l’oferta formativa dels cursos d’especialització de Farmàcia que ofereix l’IL3-UB, així com la difusió per part del Col·legi de Farmacèutics a tots els seus col·legiats de l’oferta de seminaris en l’àmbit de farmàcia de l’IL3-UB.

En la signatura hi van participar el Sr. Pedro Vázquez, director general de l’IL3-UB, el Sr. Jordi de Dalmases, president del Col·legi de Farmacèutics de la Província de Barcelona acompanyats pel Sr. David Ros, director de desenvolupament de negoci de l’IL3-UB, el Sr. Ramón Bonet, vocal d’Indústria del Col·legi Oficial de Farmacèutics de Barcelona i el Sr. Martí Pujol, director acadèmic dels Cursos d'Especialització d’Indústria Farmacèutica de l’IL3-UB.

Amb l'objectiu de millorar el capital humà de les empreses, els Cursos d'Especialització en la Indústria Farmacèutica han estat creats específicament per multiplicar el valor de les organitzacions i de cadascun dels seus components. Dissenyat per adaptar-se a les necessitats de les empreses i institucions, el programa agrupa les principals àrees de coneixement de la Indústria Farmacèutica a partir de propostes innovadores, creatives, flexibles i dinàmiques, ideades per prestigiosos experts del sector.

Actualment, els canvis continus que s'imposen en l'àmbit de la indústria farmacèutica, sobretot en recerca i desenvolupament, exigeixen una actualització constant de coneixements. Per fer front a aquests canvis i mantenir els nivells més alts de competitivitat, l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) garanteix un servei eficaç a tots els professionals que desitgin augmentar els seus coneixements compartint reptes i il·lusions.

Enllaços relacionats: