L'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) i el Clúster d'Eficičncia Energčtica de Catalunya (CEEC) uneixen esforços.

12.04.2011

L'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) i el Clúster d'Eficičncia Energčtica de Catalunya (CEEC) uneixen esforços en favor de la competitivitat del sector energčtic.

El 12 d’abril passat, va tenir lloc la signatura de l’acord de col·laboració subscrit entre l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) i el Clúster d’Eficičncia Energčtica de Catalunya (CEEC), amb l’objectiu de crear una comissió mixta de seguiment amb representació de totes dues institucions. La nova comissió, que treballarŕ conjuntament amb la direcció del Mŕster en Eficičncia Energčtica de l’IL3-UB, vetllarŕ per la gestió acadčmica, administrativa i estratčgica del curs, orientat a donar, des d’una visió de conjunt del problema, eines de planificació i gestió dels usos energčtics i l’eficičncia energčtica aplicables a les instal·lacions i equipaments de qualsevol sector.

El marc de col·laboració reafirma d’una banda, la voluntat per part de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) d’oferir una programació de postgrau de qualitat com a resposta als nous perfils professionals que necessiten les empreses, i d’altra banda, reafirma un dels objectius del Clúster d'Eficičncia Energčtica de Catalunya (CEEC): incrementar la competitivitat i les oportunitats de negoci de les empreses associades, així com afavorir la formació de professionals del sector de l’eficičncia energčtica.

A la signatura, hi van participar el Sr. Pedro Vázquez, director general de l’IL3-UB; el Sr. Roger Casellas, vicepresident del Clúster d’Eficičncia Energčtica de Catalunya (CEEC); i van estar acompanyats pel Sr. David Ros, director de Desenvolupament de Negoci de l’IL3-UB, i el Sr. Francisco Pérez, director de Qualitat Acadčmica de l’IL3-UB. També van ser presents a l'acte la Sra. Núria Cardellach, gerent del Clúster d'Eficičncia Energčtica de Catalunya; la Sra. Miryam Salvador, coordinadora del Grup Mŕster de Formació del Clúster d'Eficičncia Energčtica de Catalunya (CEEC), i el Sr. Roger Marcos, cap de l’Ŕrea d’Estalvi i Eficičncia Energčtica de l’Institut Catalŕ d’Energia.

Enllaços relacionats:

© IL3 - Institut de Formació Contínua - Universitat de Barcelona C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona - Espanya Tel. +34 93 403 96 96 - Telčfon d'Informació: +34 93 309 36 54

Dos campus d'Excel·lčncia Internacional: