L'IL3-UB obre la matrícula de Crèdits UB en Línia amb una nova oferta dirigida a potenciar l'ocupabilitat.

11.12.2012

Des d'ara i fins el proper 28 de gener, l'IL3-UB ha obert la matrícula dels cursos UB en Línia.

Des d’ara i fins el proper 28 de gener, l’IL3-UB ha obert la matrícula dels cursos UB en Línia. Una oferta de programes de curta durada amb crèdits computables com a optatius (ECTS) en la titulació de grau i com a lliure elecció en llicenciatures i diplomatures, i que presenten un contingut de caràcter transversal als ensenyaments universitaris.

En l’edició d’enguany, els alumnes poden gaudir d’una nova programació  dissenyada amb l’objectiu de potenciar la seva ocupabilitat dins del món de les empreses. A més dels coneixements facultatius, l’objectiu de Crèdits UB en Línia és potenciar els coneixements de caràcter laboral amb assignatures que motivin les habilitats de gestió, funcionals, socials i personals.

L’oferta està formada d’un total de 13 programes que seran impartits en modalitat on-line. Es desenvoluparan en un entorn de treball anomenat "Campus Virtual", que és l'aula d'aprenentatge i comptaran amb el suport continuat d’un professor-tutor.

Més informació i matrícula, fes clic aquí