Lliurats els títols del Programa Laude, una iniciativa de l'Institut de Formació Contínua de la UB i Banc Sabadell.

21.01.2014

Avui dimarts, 21 de gener, a les 11.30h, al Paranimf de l' Edifici Històric de la UB ha acollit l'acte de lliurament de títols de la 6a i 7a edició del Programa Laude, una iniciativa conjunta de l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona i Banc Sabadell.

El Dr Gaspar Rosselló, vicerector de Política Acadèmica i Qualitat ha presidit l'acte, acompanyat del Sr Luís Buil, sotsdirector general de Banc Sabadell - director territorial de Catalunya, el Sr Salvador Farrés, director de Recursos Humans Xarxa, Formació i Desenvolupament i la directora general de l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona, Sra. Neli  Caldentey .

Els assistents a la jornada han tingut l'oportunitat de seguir la conferència a càrrec del Dr. José María Gay de Liébana , economista i professor UB.

En el transcurs de l'acte s'han atorgat els diplomes als titulats de les dues edicions de cadascun dels itineraris que conformen el Programa Laude, en el qual s'han acreditat més de 120 professionals de l'entitat.

El Dr. Joan Carles Suari, catedràtic de la Facultat d'Economia i Empresa de la UB  i el Sr Lluís Soldevila, professor del claustre docent de l'Institut de Formació Contínua de la UB, han valorat els projectes finals dels participants i han fet una menció especial als Cum Laude d'aquestes edicions.

El Programa Laude, adreçat als professionals de l'estructura comercial de l'entitat, és una iniciativa innovadora que incorpora les noves tecnologies com a eines facilitadores dels processos formatius i que metodològicament desenvolupa estratègies per impulsar processos d'aprenentatge efectius, orientats a resultats i transferibles al lloc de treball.

Des del marc de formació corporativa, l'Institut de Formació Contínua de la UB concep els itineraris formatius per funció dissenyats per a l'entitat com una eina estratègica en la gestió del talent i del coneixement en les entitats que lideren el camí cap a l'excel·lència corporativa.