L'IL3-UB obre a Madrid la inscripció de Cursos d'Especialització per a la Indústria Farmacèutica.

25.01.2013

El proper mes de març, Madrid acollirà la primera edició d'un dels Cursos d'Especialització per a la Indústria Farmacèutica i Biosanitària que organitza l'IL3-UB.

El proper mes de març, Madrid acollirà la primera edició d’un dels Cursos d’Especialització per a la Indústria Farmacèutica i Biosanitària que organitza l’IL3-UB.

El curs centrarà l’atenció en la nova legislació europea i el gran canvi en l’àrea de Farmacovigilancia que és necessari aplicar a la indústria farmacèutica al llarg dels pròxims anys. L’objectiu és donar a conèixer l’aplicació progressiva del nou marc legislatiu europeu i la interpretació pràctica que en fan les autoritats sanitàries.

Davant dels avenços i canvis constants del sector, es fa cada vegada més necessària la formació contínua a través de programes que proposen actualitzacions sobre continguts específics en les àrees principals de la indústria. Amb aquest programa, l’IL3-UB apropa per primer cop la formació per al sector a Madrid.

El Programa de Cursos d’Especialització per a la Indústria Farmacèutica i Biosanitària, que compta amb la col·laboració de Farmaindustria i del Col·legi de Farmacèutics de Barcelona, segueix sent un referent en el sector per a les empreses que pretenen mantenir la competitivitat i disposar de tècnics altament qualificats.

Consulta el programa complet a la web fent clic aquí