L'IL3-UB organitza el Debat digital

08.11.2010

Co-organitzat per l'IL3-UB i Barcelona Digital, té per objectiu fer ressò de l'evolució del mercat de la formació online.

El proper Debat Digital versa sobre la innovació en elearning i se celebra demà dimarts 9 de novembre, de 9.00 a 12.00 hores a la seu de l’Institut de Formació Continua de la Universitat de Barcelona. Co-organitzat per l’IL3-UB i Barcelona Digital, té per objectiu fer ressò de l’evolució del mercat de la formació online.

Aquesta edició del Debat Digital analitza algunes experiències innovadores a tenir en compte en dibuixar l’estratègia de formació de les empreses. Aprendre avui és aprendre de formes molt diverses, amb agents diferents i en llocs dispersos. No només les universitats i les consultores són institucions de formació, sinó que avui totes les empreses són institucions que aprenen. Totes gestionen persones que aprenen i que tenen accés a la tecnologia, fins i fora del seu horari laboral, i els assisteixen en la ubiqüitat, la immediatesa i la mobilitat de l’aprenentatge. És l’auge de l’aprenentatge informal, les xarxes socials, les simulacions, la web 3D i els dispositius mòbils.

La sessió combinarà les videoentrevistes amb ponències i un debat final transversal sobre com les diferents solucions incideixen en les estratègies de formació de les empreses. Moderarà la sessió el Sr. Victor Vergés, cap de Desenvolupament Estratègic de Barcelona Digital, i els ponents convidats seran:

·        Sra. Anna Rubio, directora d’innovació de l’IL3-UB, que exposarà una visió general de la situación;
·        Sr. Philip Schmidt, de la P2PU School of Webcraft, que exposarà com fer de l’aprenentatge informal el model de negoci d’una escola (videoentrevista);
·        Sr. Miguel Angel Muras, de FactorSim, que presentarà un exemple d’un projecte de formació multiplataforma aplicat a la formació continua en el sector agrari;
·        Sra. Ruth Martínez, de eLearning 3D, que parlarà sobre simulacions en entorns virtuals per aprendre i ens mostrarà una eina que ho possibilita;
·        el Sr. Iñaki Belver, de Mosi Mosi, que presentarà un cas d’aplicació de la realitat augmentada per aprendre;
·        Sra. Grainne Connole, de la Open University, que presentarà (videoentrevista) una eina visual per crear, conectar i compartir idees.

Més informació fent clic aquí