L'Institut de Formació Contínua de la UB forma als emprenedors per fer realitat el seu projecte de negoci digital.

04.07.2012

Cada vegada més, l'escenari socioeconòmic està incorporant una nova cultura de l'emprenedoria des d'on la creació d'empreses esdevé una oportunitat laboral en alça.

Creació d'Empreses Digitals

Cada vegada més, l’escenari socioeconòmic està incorporant una nova cultura de l’emprenedoria des d’on la creació d’empreses esdevé una oportunitat laboral en alça. L’Institut de Formació Contínua, que pretén estar al costat de tots els que vulguin treballar per construir el seu projecte de negoci digital, ha impulsat un nou programa en el que la idea de l’emprenedor és el punt de partida.

El Programa en Creació d'Empreses Digitals, de sis mesos de duració i en modalitat presencial,està concebut amb una metodologia innovadora,que combina els enfocaments creatius i analítics del negoci i que acompanya al participant durant totes les fases que planteja la metodologia Design Thinking per a la gestació i desenvolupament del projecte.

El Programa compta amb emprenedors i experts que coneixen de primera mà les implicacions d’iniciar un negoci amb un alt component tecnològic, i que us acompanyaran des de l'origen de la idea fins al seu llançament i implantació, realitzant sessions de co-creació, generació d'idees, prototyping, definició de models de negoci i disseny del pla de negoci segons el Model Canvas, entre d’altres. La importància que a nivell de metodologia dona l’Institut a l’aprenentatge col·laboratiu es posa de manifest posant a l’abast del participant una autèntica Comunitat de pràctiques on-line, a més d’una aula transformada especialment en un espai de co-working.

La iniciativa d’aquest programa ja ha estat rebuda i acollida amb èxit per part de Microbank de La Caixa, la Xarxa d’emprenedors de Catalunya, l’ Associació de Joves Empresaris de Catalunya, Seed Rocket, Firts Tuesday, Banc, Fundació Inlea, i BCN-Consultors que, entre d’altres, participaran ajudant als emprenedors en els següents passos d’implementació del seus projectes. En aquest sentit, és possible que properament també que es sumin al projecte formatiu Acció10, Barcelona Activa i la Cambra de Comerç.

Des de l’Institut de Formació Contínua, volem convidar a participar en el Programa a tots els emprenedors de la comunitat educativa, perquè cap bona idea deixi d’enfrontar-se amb èxit a uns mercats cada vegada més complexos i competitius.

Podeu ampliar la informació del programa fent clic aquí