La XII Edició del Màster en Periodisme BCNY va rebre els seus diplomes.

09.02.2011

El Màster en Periodisme BCNY de l'IL3-UB ha lliurat els diplomes a la XII Edició, curs 2009-2010, en un acte presidit pel rector de la Universitat de Barcelona, Dr. Dídac Ramírez.

A la cerimònia també van assistir el director general de l'IL3-UB, Pedro Vázquez, el director de Programes Internacionals de l'Escola de Periodisme de Columbia, David Klatell, el director del curs, Roberto Herrscher, el fundador del màster, Josep Cuní, i el periodista Iñaki Gabilondo, que va donar la conferència "Periodisme: el valor de l'experiència".

El rector de la Universitat de Barcelona va agrair l'IL3 en general, i a les autoritats i professors del Màster en particular, per dur endavant aquest programa, que es realitza juntament amb la prestigiosa Escola de Periodisme de la Universitat de Columbia. A més, va agrair a aquesta acadèmia d'Estats Units per l'aliança que segueix mantenint amb la UB.

La conferència de Gabilondo va ser un repàs per la seva carrera com a treballador dels mitjans de comunicació i la seva visió de la premsa en l'actualitat. "Em moriré creient que aquest ofici té una responsabilitat social. Em moriré creient que el periodista té una obligació substantiva amb la societat ", va dir el reconegut periodista.

En aquesta ocasió, 30 alumnes han rebut el seu diploma de Màster en Periodisme, a més del certificat de Periodisme Avançat de la Universitat de Columbia. Els alumnes provenien de Catalunya, Espanya, i d'altres 10 països. Des de la seva creació el 1998, pel Màster en Periodisme BCNY han passat més de 350 professionals, provinents de 35 nacions del món.

Si vols veure la conferència en imatges, t'oferim els següents vídeos:

1. Lliurament de diplomes

2. Conferència d'Iñaki Gabilondo