II Jornada eHealth i Innovació en Gestió de la Salut i Social.

02.06.2016

Per segon any consecutiu, el Màster en Gestió Integral de Serveis en Atenció Primària, Socials i Hospitalaris (GESAPH) de l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) reunirà a experts, institucions i empreses per debatre sobre les últimes propostes en el camp de la eHealth.

TECNOLOGIA AL SERVEI DE L’ATENCIÓ INTEGRAL SANITÀRIA I SOCIAL

Per segon any consecutiu, el Màster en Gestió Integral de Serveis en Atenció Primària, Socials i Hospitalaris (GESAPH) de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) reunirà a experts, institucions i empreses per debatre sobre les últimes propostes en el camp de la eHealth. Amb un enfocament eminentment pràctic, la jornada oferirà una anàlisi de les solucions i metodologies més adequades per construir entorns d’atenció sociosanitaris integrats que tenen el pacient al centre i que, a més a més, aconsegueixen optimitzar els recursos del sistema.

El pròxim 22 de juny tindrà lloc a Barcelona la II Jornada eHealth i Innovació en Gestió de la Salut i Social, plataforma de trobada per tal que el sector sanitari i social descobreixi les solucions i metodologies que permeten concretar el nou model d’atenció integral gràcies a la incorporació de les noves tecnologies.

L’esdeveniment arrencarà amb la inauguració a càrrec d’Antoni Comin, conseller de Salut de la Generalitat de Catalunya; Francesc García Cuyàs, director de la Fundació TicSalut, i Nélida Caldentey, directora general de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona. A continuació, Walter G. Suarez, executive director, Health IT Strategy and Policy del consorci sociosanitari nord-americà Kaiser Permanente, dictarà la call conference “Les TIC com a driver en el model d’integració sanitari-social”, en la qual entregarà detalls sobre com la organització ha aconseguit impulsar un veritable entorn eHealth i els beneficis que la proposta ja està aportant a tots els agents implicats (pacients, famílies, professionals, administració etc.). La ponència es completarà amb la intervenció de Nick Godwin, cofundador i CEO de la International Foundation for Integrated Care (IFIC).

Amb l’objectiu d’analitzar les bones pràctiques que ja s’han posat en marxa i els reptes que encara s’han de resoldre per la plena incorporació de les noves tecnologies en els processos i estructures del sistema sociosanitari, la jornada celebrarà una taula rodona amb la participació dels actors clau per al desplegament real de la eHealth: la administració pública, representada per Francesc Iglesies Riumalló, secretari d’Afers Socials i Famílies, i Antoni Dedeu Baraldés, director de l’Agència de Qualitat i Evaluació Sanitàries (AQuAS) i Maria Teresa Fandos i Payà, diputada delegada de Benestar Social de la Diputació de Barcelona; així com de l’empresa privada, amb la visió de José Luis García Díaz, director de desenvolupament de negoci de govern i sanitat de Microsoft.

Després de les conclusions, s’oferirà un espai de networking dinamitzat als assistents on es podran conèixer, a més a més, les propostes per a la innovació en atenció integral sanitària i social de la mà de les empreses Tunstall Televida, Farmalògic, Vodafone, Esteve i TicSalut.

La II Jornada eHealth i Innovació en Gestió de la Salut i Social està coorganitzada per l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) i la Fundació TicSalut, compta amb el suport del Departament de Salut i el Departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat de Catalunya, el patrocini de Vodafone i la col·laboració de Forum ITESSS, el Pla interdepartamental d’atenció i interacció social i sanitària (PIAISS) de la Generalitat de Catalunya, la Associació Catalana de Recursos Assistencials, la Associació d’Institucions Sanitàries i Socials, i el Consorci de Salut i Social de Catalunya.

Més informació i inscripcions: