Descobrir i desplegar innovadors models de gestió d'excel·lčncia en el sector sanitari.

15.06.2015

La jornada "Health & Management Meeting: Experičncies des de l'Excel·lčncia" ha estat dissenyada com una plataforma de participació i trobada entre professionals de la salut interessats a optimitzar la gestió de les seves institucions.

La jornada “Health & Management Meeting: Experičncies des de l'Excel·lčncia” ha estat dissenyada com una plataforma de participació i trobada entre professionals de la salut interessats a optimitzar la gestió de les seves institucions. Cinc organitzacions de diferents sectors productius compartiran amb els assistents els projectes i eines que els han portat a impulsar processos de millora contínua en ŕrees clau com el desenvolupament dels equips, l'execució de projectes o l'experičncia de client.

Health & Management Meeting: Experičncies des de l'Excel·lčncia” (http://www.healthmanagementbcn.es), que tindrŕ lloc el proper 27 de maig a les 15.00 h a ESADECREAPOLIS (Barcelona) a iniciativa del MŔSTER GESAPH de l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona, farŕ una proposta única i inspiradora als professionals de la salut a la recerca d'una gestió d'excel·lčncia per les seves institucions: compartir les experičncies reals de cinc organitzacions que ja han promogut l'evolució dels seus models de treball i avui estan obtenint extraordinaris resultats en termes de satisfacció a clients, creixement econňmic, qualitat dels seus productes o serveis, aproximació al mercat o millora dels entorns laborals.

A través de les sessions participatives, la jornada farŕ un recorregut per cinc de les eines claus per concretar una gestió d’excel·lčncia. Hospital Platóaprofundirŕ en com orientar l’actitud i aptitud de les persones cap als objectius de l’organització (Gestió per competčncies); Banc Sabadell detallarŕ les bones prŕctiques per alinear les activitats de l'organització al voltant de metes comunes (Gestió per processos); la Diputació de Tarragona explicarŕ com assegurar el desenvolupament i resultat d'un projecte integrant planificació, captació, dinamització, organització i administració (Gestió per projectes); SinPalabras analitzarŕ com el coneixement del client es converteix en avantatge competitiu diferencial de les organitzacions (Perfils d'empatia), i CaixaBankcontribuirŕ amb la seva experičncia en el maneig dels canvis en el comportament dels clients (Mapa d'experičncia del client).

Amb aquest panell d'experts, Health & Management Meeting es converteix en el primer esdeveniment a Espanya a reunir quatre organitzacions posseďdores del Segell d'Excel·lčncia Europea EFQM 500+ –Hospital Plató, Banc Sabadell, Diputació de Tarragona i CaixaBank–, el mŕxim reconeixement d’excel·lčncia en gestió lliurat pel Club Excel·lčncia en Gestió, NationalPartner de l’European Foundation for Quality Management. El Model EFQM és un estŕndard de gestió d'excel·lčncia que utilitzen més de 30 mil organitzacions arreu del món. Espanya compta amb 450 empreses i institucions certificades, de les quals només 57 superen els 500+.

Una jornada que inspira

La proposta diferencial de Health & Management Meeting és donar l'oportunitat als professionals de la salut de viure en primera persona les experičncies de millora impulsades per organitzacions en altres sectors perň que són perfectament reaplicables en l'ŕmbit sanitari. Juntament amb aixň, els assistents descobriran quin és el seu veritable potencial com a gestors d'excel·lčncia, i com el seu paper pot arribar a ser clau en el desenvolupament de les institucions.

Health & Management Meeting: Experičncies des de l'Excel·lčncia” tindrŕ lloc el proper 27 de maig de 15.00 h a 19.00 h a ESADECREAPOLIS (Avinguda Torreblanca, 57
08172 Sant Cugat del Vallčs - Barcelona) i en la sessió inaugural comptarŕ amb la presčncia de Jordi Baiget i Cantons, secretari de Govern de la Generalitat de Catalunya; NeliCaldentey Marí, directora general de l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona, IL3-UB; Edgar Jordŕ Font, director general d'ESADECREAPOLIS, i Ignacio Babé Romero, secretari general del Club Excel·lčncia en Gestió.

La jornada estŕ coorganitzada per l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB), el Fňrum d'Excel·lčncia en Sanitat del Club Excel·lčncia en Gestió, FORUMITESS, ESADECREAPOLIS, amb el suport i col·laboració del Departament de Salut i el Departament de Benestar Social i Família de la Generalitat de Catalunya.
© IL3 - Institut de Formació Contínua - Universitat de Barcelona C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona - Espanya Tel. +34 93 403 96 96 - Telčfon d'Informació: +34 93 309 36 54

Dos campus d'Excel·lčncia Internacional: