La Universitat de Barcelona entrevista el Director General de l'IL3-UB

27.09.2010

La importància de la Formació Contínua durant la vida de les persones.

El web de la Universitat de Barcelona publica una entrevista al Director General de l’IL3-UB, Pedro Vázquez Pinilla.

A l’entrevista es destaca la importància de la formació contínua de les persones com a factor clau en l’activitat professional i el valor estratègic que aporta la formació contínua per al desenvolupament econòmic del país.

Des de la Direcció General de l’Il3-UB s’aposta per l’organització professional de màxima qualitat i un desenvolupament tecnològic de primera línea, amb la consolidació de l’IL3 com a centre de referència de la UB en formació on-line. Els resultats de l’exercici 2009 han estat positius i es preveu que aquest 2010 el tancament sigui favorable, fruit de una gestió viable tant en termes econòmics con el termes de qualitat acadèmica.

Així mateix, Pedro Vázquez, destaca la importància de la formació en època de crisi i l’augment de la competitivitat professional com a conseqüència del Pla Bolonya.

Actualment, la formació es troba en un moment de canvis amb noves eines metodològiques i amb l’ús de les noves tecnologies que exigeixen nous perfils de formadors i plataformes tecnològiques de gran qualitat. Aquests canvis afecten tant la formació on-line com la formació presencial.

La ubicació de l’Il3-UB en el districte 22@, fa efectiva l’aportació de la Universitat de Barcelona en les empreses més orientades a la nova economia del coneixement i de la innovació.

Finalment, i com a tret innovador, Pedro Vázquez esmenta la posada en marxa de la implementació de noves possibilitats metodològiques, com és el cas del dispotiu iPad que s’ha incorporat a alguns programes com ara el Postgrau Community Manager & Social Media.

Enllaços relacionats:

Entrevista en el web de la UB