Els membres de la Comunitat IL3-UB poden gaudir de tots els serveis i avantatges exclusius d'Esports UB

27.09.2010

Tu hi poses les ganes, la UB les instal·lacions

Esports UB, el servei d’esports de la Universitat de Barcelona, posa a l’abast dels membres de la Comunitat IL3-UB més de 100.000 m2d’instal·lacions i una àmplia oferta d’activitats esportives (piscina, pistes de tennis i pàdel, sales d'activitats dirigides i de condicionament físic, camp de futbol amb gespa artificial i camp rugbi, pavelló poliesportiu i pista d'atletisme, entre d'altres).

Els membres de la Comunitat IL3-UB que es facin abonats fins el 30 de novembre, tindran la matrícula gratuïta, i podran accedir al pàrquing i a totes les instal·lacions sense cap cost.

Així mateix, podran participar de les lligues universitàries, que compten amb equips masculins i femenins de bàsquet, futbol sala, futbol 7 i voleibol amb quota per equip gratuïta.

Finalment, també poden acollir-se a l’abonament 12x9, on pagant 9 mesos d’abonament es poden utilitzar totes les instal·lacions durant els 12 mesos de l’any (cost per mes: 17,90 euros).

Enllaços relacionats:

Avantatges Comunitat IL3-UB