Reconeixement a la "transformació" dels líders del futur.

16.07.2015

Més de 200 professionals procedents de 21 països van rebre el diploma de títol després d'haver cursat amb èxit programes de l'Àrea d'Economia i Empresa de l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

graduació dels màsters i postgraus de la seva àrea d'Economia i Empresa.

Amb un acte solemne al paranimf de la Universitat de Barcelona, ​​l'Institut de Formació Contínua de la UB, IL3-UB, va celebrar la graduació dels màsters i postgraus de la seva àrea d'Economia i Empresa.

A la cerimònia, que va comptar amb la participació del Dr. Josep A. Plana, vicerector del Grup UB; Neli Caldentey, directora general de l'IL3-UB i Albert Riba, empresari i comunicador, més de 200 professionals procedents de 21 països van rebre els seus diplomes. A més, unes altres 125 persones van tenir l'oportunitat de seguir l'acte via streaming des dels seus respectius països. Els programes que conformen aquesta promoció 2014-2015 són: el Màster en Empresa Internacional i Comerç Exterior, Màster en Direcció Estratègica de Màrqueting i Vendes, Màster en Màrqueting Operatiu, Postgrau en Màrqueting Digital, Màster en Comunicació Empresarial, Màster en Dret Digital i Societat de la Informació, Màster en Tècniques de Gestió de Recursos Humans i Relacions Laborals i el Postgrau en Captació de Fons (Fundraising).

Albert Riba va recordar als professionals titulats la rellevància que té el procés que acaben de finalitzar: «Vostès no s'han format, sinó que s'han transformat», va assegurar. L'empresari i divulgador va aprofundir en la seva pròpia experiència com a emprenedor i va detallar les que per a ell han estat les claus del seu creixement personal i professional. «La passió, l'actitud, la formació, l'afany de superació i la creativitat són elements estructurals en la meva vida i en cada un dels projectes en què m'implico», els va explicar. També va recordar que la recerca de l'estabilitat és un miratge de realitat que porta a l'immobilisme i la frustració.

Lucas Budeisky, exalumne de IL3-UB, va confirmar durant la seva intervenció la importància de  l’actitud de superació a la qual va al·ludir Albert Riba. Protagonista d'una història d'esforç i perseverança, després de cursar el Màster en Empresa Internacional i Comerç Exterior de IL3-UB, l'empresari tèxtil va aconseguir impulsar l'evolució de la seva carrera professional, tot i que va passar per nombroses caigudes de les quals, una i altra vegada, es va haver d'aixecar: «No em plantejava una altra opció que no fos avançar», va afirmar.

Recollint aquest esperit, Neli Caldentey, directora general de l'IL3-UB, va aprofundir en la necessitat d'aplicar grans dosis d'entusiasme a cadascun dels projectes que s'emprenen. «Vosaltres sou els líders del demà. De la vostra capacitat i treball depèn l'avançament que aconsegueixi aquesta societat», va comentar. Ja a la clausura de la cerimònia, el Dr. Josep A. Plana va convidar els titulats a defensar la llibertat, actuar amb saviesa i a ser bones persones: «Més enllà del coneixement, la Universitat de Barcelona vol compartir amb vosaltres un llegat de principis sòlids que han fet d'aquesta casa d'estudis una de les 200 millors del món», va assenyalar.

L'Àrea d'Economia i Empresa de l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona compta amb programes dissenyats per formar líders empresarials capaços d'anticipar-se a les tendències que marcaran el desenvolupament del seu sector d'activitat, i crear noves estratègies corporatives que marquin la diferència de la competència. El resultat: professionals que canvien models de negoci heretats i ineficients, que aconsegueixen portar a les seves companyies i projectes a nous nivells de creixement.