Acte de graduació de màsters i postgraus de l'Àrea d'Enginyeria, Tecnologia i Medi Ambient de l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

06.07.2012

El dimecres 11 de juliol a les 18:00h al Paranimf de la Universitat de Barcelona es celebrarà l'Acte de graduació dels cursos d'aquesta àrea.

L'acte serà presidit pel Dr. Gaspar Rosselló, vicerector de Política Acadèmica i Qualitat de la Universitat de Barcelona, acompanyat pel Sr. Pedro Vázquez Pinilla, director general de l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona i el Sr. Antoni Ma Grau, director general del Col·legi d’Enginyers Industrials de Catalunya (COEIC).

La conferència de cloenda serà impartida per un ponent de prestigi i es comptarà també amb la intervenció d’un exalumne.

Enguany, els alumnes dels màsters i postgraus de l’àrea d’Enginyeria, Tecnologia i Medi Ambient de l’lnstitut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona rebran el seu diploma de graduació en una cerimònia que acabarà amb un refrigeri pels assistents al claustre de Ciències de l’Edifici Històric.