L'alcalde de Barcelona, Jordi Hereu, visita l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB).

06.04.2011

Dijous 7 d'abril, l'alcalde de Barcelona, Jordi Hereu, visitarà el Màster en Periodisme BCNY, de l'IL3-Universitat de Barcelona, on realitzarà una conferència.

Dijous 7 d'abril, l'alcalde de Barcelona, Jordi Hereu, visitarà el Màster en Periodisme BCNY, de l’IL3-Universitat de Barcelona, on realitzarà una conferència i en què els alumnes del curs li faran una sèrie de preguntes relatives a l'actualitat política i de la ciutat. El Sr Hereu serà presentat per Josep Cuní, fundador del Màster en Periodisme BCNY i director / conductor d'Els Matins, per TV3.

Aquesta visita, que es realitzarà a les instal·lacions de l’IL3, forma part del programa de trobades que cada any organitza el Màster en Periodisme BCNY.

En aquest sentit, aquests mesos han passat figures polítiques i dels mitjans de comunicació com molt honorable Jordi Pujol (ex president de la Generalitat), Iñaki Gabilondo (periodista), David Klatell (vicedegà de l'Escola de Periodisme de Columbia), Rafael Ribó (Síndic de Greuges), Mònica Terribas (directora de Televisió de Catalunya), Enric Hernández (director d'El Periódico de Catalunya), Lluís Foix (periodista de La Vanguardia), Ernest Benach (llavors president del Parlament de Catalunya), i Ana María Borras (directora de TVE Catalunya).