Institut de Formaciķ Contínua

Informaciķ important sobre el Postgrau en Homeopatia per a Farmacčutics / Māster de Medicina Homeopātica d'IL3-UB.

01.03.2016

En relaciķ al Postgrau en Homeopatia per a Farmacčutics / Māster de Medicina Homeopātica que ha format part de l'oferta d'IL3 durant els darrers anys, l'Institut de Formaciķ Contínua de la Universitat de Barcelona vol informar que aquest māster no s'oferirā el curs 2016-2017.

En relaciķ al Postgrau en Homeopatia per a Farmacčutics / Māster de Medicina Homeopātica que ha format part de l’oferta d’IL3 durant els darrers anys, l’Institut de Formaciķ Contínua de la Universitat de Barcelona vol informar que aquest māster no s’oferirā el curs 2016-2017.

Recentment, el Sistema d’Acreditaciķ Mčdica del Ministeri i les Comunitats Autōnomes, a través del qual s’autoritzen cursos de formaciķ mčdica contínua, ha retirat l’acreditaciķ dels cursos d’homeopatia. A partir d’aquesta decisiķ, IL3 va decidir deixar d’oferir el Māster de Medicina Homeopātica amb efectes del curs 2016-2017.
Š IL3 - Institut de Formaciķ Contínua - Universitat de Barcelona C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona - Espanya Tel. +34 93 403 96 96 - Telčfon d'Informaciķ: +34 93 309 36 54

Dos campus d'Excelˇlčncia Internacional:

Amb la colˇlaboraciķ de: