L'IL3-UB implementa noves formes d'aprendre amb l'iPad

09.09.2010

L'IL3-UB incorpora les noves oportunitats metodològiques que ofereix la tecnologia emergent, incloent el dispositiu iPad.

L'Institut d'Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB), amb la voluntat de donar un pas més enllà en el procés d'aprenentatge, posa en marxa la implementació de les possibilitats metodològiques del dispositiu iPad incloent-lo com a material d'alguns dels programes impartits en modalitat on-line, entre els quals hi ha el Màster en Art Actual i el Postgrau en Community Manager i Social Media.

Immersos en la recerca de nous canals, formats i continguts orientats a optimitzar el procés d'ensenyament aprenentatge, el nostre Pla d'Innovació Metodològica pretén incorporar el dispositiu mòbil, no només com a instrument informatiu i facilitador de la recepció, sinó també com a formatiu a partir del disseny ad hoc d'activitats basades en la interactivitat i el feedback.

La mobilitat de l'aprenentatge pren sentit per als nostres alumnes a través de propostes concretes que comprenen des d'aplicacions d'autogestió fins a jocs, mapes de recursos col·laboratius o continguts complementaris.