IL3 Meeting: "Noves professions, noves oportunitats".

18.05.2011

El proper dimecres 8 de juny de 2011 a les 18:00h, tindrà lloc a l'Aula Magna de la Universitat de Barcelona (Gran Via de les Corts Catalanes, 585, Barcelona) la 6a edició de la trobada anual de la Comunitat IL3-UB.

El proper dimecres 8 de juny de 2011 a les 18:00h, tindrà lloc a l’Aula Magna de la Universitat de Barcelona (Gran Via de les Corts Catalanes, 585, Barcelona) la 6a edició de la trobada anual de la Comunitat IL3-UB on alumnes, ex alumnes, agents docents, empreses col·laboradores i, en general, tots els membres de la Comunitat IL3-UB es troben per compartir una jornada en un espai d’aprenentatge, debat, intercanvi i creixement personal i professional.

L’edició d’enguany girarà entorn a la visió actual que ofereix el mercat de treball, en les oportunitats professionals tenint present la conjuntura econòmica en la que ens trobem.

Aquesta conjuntura de crisi és també un moment de decadència de determinades activitats empresarials convencionals i amb ella de moltes professions. En aquest trànsit cap a una economia que castiga la baixa productivitat però afavoreix la innovació sabem que hi ha una demanda real de noves professions per respondre a les noves iniciatives empresarials.

Noves professions, que no noves persones. Precisament en aquesta nova època es necessita el concurs de tots i totes. Els qui de vosaltres heu desenvolupat una activitat professional i heu d'adaptar a aquesta realitat, disposeu d'una experiència preciosa en el context de canvi que us resultés molt útil en aquesta transició sobretot si heu de canviar de professió. Tant com l'aportació dels nous professionals, joves que disposen d'una formació base consistent i que a més estan alfabetitzats en l'ús i comprensió de les noves tecnologies.

Per a tots vosaltres i pensant en vosaltres la Universitat de Barcelona a través del seu Institut de Formació Contínua (IL3-UB) organitza aquesta trobada per debatre sobre l'emergència de les noves professions i l'adaptació de les tradicionals als nous requeriments de les empreses.

L’acte serà presidit pel Sr. Pedro Vázquez, director general de l’IL3-UB, i comptarà amb la participació del Sr. Roger Casellas, Director d’Eficiència Energètica de Schneider Electric i Vicepresident del Clúster d’Eficiència Energètica de Catalunya (CEEC), el Sr. Joan Cornet, president executiu de la Fundació TicSalut i director del Postgrau en Lideratge de les Organitzacions de Salut de l’IL3-UB, el Sr. Marc Vidal, director del Postgrau en Community Manager & Social Media de l’IL3-UB, expert en Economia Digital, assessor empresarial i blogger econòmic, i la Sra. Montserrat Sánchez, Socia Directora de Talentiam retail hr evolution i docent del Máster en Gestió d’Empresa de Moda Retail,  que exposaran la seva visió sobre “les noves professions que actualment ofereix el mercat laboral”, a continuació es donarà pas a un debat participat pels diferents membres de la mesa,moderat per la periodista Núria Quintana, membre del gabinet de premsa de la Universitat de Barcelona, finalitzant amb un torn obert de paraules per a tots els assistents.

Per accedir a l'activitat fes clic aquí