Acte d'Inauguració del Curs Acadèmic 2013/2014 de l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB)

04.10.2013

El proper dijous 10 d'octubre, tindrà lloc l'acte d'inauguració del curs acadèmic 2013/2014 de l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB).

El proper dijous 10 d’octubre, tindrà lloc l’acte d’inauguració del curs acadèmic 2013/2014 de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) a l’Auditori de la Comissió del Mercat de les Telecomunicacions (CMT), C/ Bolívia, 56, Barcelona.

La cerimònia serà presidida pel Dr. Josep A. Plana, Vicerector del Grup UB, TIC i Serveis Comuns de la Universitat de Barcelona, acompanyat de la Sra. Elena Subías, Adjunta a la Direcció General de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

L'acte comptarà amb la participació del Sr. Alex Cruz, President & CEO de Vueling, qui oferirà al tots els asistens la conferència “Low Cost: Producto o Actitud”.

La sessió continuarà amb el lliurament de diplomes als alumnes.

En finalitzar l’acte se servirà un aperitiu als assistents.