Inaugurat el Curs Acadèmic 2011/2012 de l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB).

29.11.2011

L'acte d'inauguració del curs acadèmic 2011-12 de l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) va tenir lloc el dijous 24 de novembre, a les 18 h, a la sala d'actes de l'Institut.

L’acte d’inauguració del curs acadèmic 2011-12 de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) va tenir lloc el dijous 24 de novembre, a les 18 h, a la sala d’actes de l’Institut.

L’acte va ser presidit pel vicerector de Relacions Internacionals i Institucionals i adjunt al rector de la UB, Dr. Carles Carreras, acompanyat pel director general de l’IL3-UB, Sr. Pedro Vázquez.

També hi va participar el Sr. Enric Colet, secretari general del Departament d’Empresa i Ocupació de la Generalitat de Catalunya, que va oferir una conferència sobre mesures per combatre l'atur a Catalunya.

L’Exalumne del Máster en Gestió d’Empreses Moda Retail, Alfredo Martín va intervenir en reperesentació dels alumnes, exposant la seva experiència durant el seu pas per l’Il3 i l’aportació en el seu lloc de treball que li ha proporcionat el Master.

Per veure el vídeo de l'Acte d'Inauguració del Curs Acadèmic 2012, fes clic aquí