L'IL3-UB treu al mercat Game@UB la primera App perquè alumnes de postgrau aprenguin jugant.

06.04.2011

L'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) publica la primera App per aprendre mitjançant el joc.

L’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) publica la primera App per aprendre mitjançant el joc. Es diu Game@UB –en anglès GameAtUB– i està disponible per a iPad a l’AppStore.

Destinada a estudiants de postgrau, consisteix en crear, a partir de lletres en moviment, paraules relacionades amb un concepte disparador que es mostra en una pantalla prèvia. La finalitat és posar en joc les expressions clau principals dels cursos. El nivell de complexitat és creixent i aconsegueix la puntuació més gran la persona que més paraules correctes descobreixi, en menys temps i amb menys pistes sol·licitades. El rànquing pot ser públic a través del GameCenter.

Aquest desenvolupament s’emmarca dins del projecte Aprendre amb iPads, del pla d’innovació metodològica de l’Institut. Per aquesta raó, fins ara té continguts sobre Art Contemporani i Community Manager, els cursos pilot del projecte.

Els propers dies està prevista una nova versió amb continguts culturals, que oferirà una altra opció de joc no adscrita a cap curs, perquè tothom que descarregui l’aplicació hi pugui jugar.

La descàrrega es pot fer des de: