L'activitat de l'IL3-UB en imatges.

01.12.2011

La importància estratègica del model professionalitzador, els projectes conduïts des de l'àrea d'Innovació i l'evolució del campus virtual cap a Moodle 2.0 són entre d'altres, els reptes clau en què l'Institut ha centrat el seu esforç durant aquest any acadèmic.

Amb l’objectiu de donar a conèixer de manera sintètica les grans línies d’activitat desenvolupades per l’Institut, s’ha elaborat l’audiovisual que es va presentar durant l’Acte d’Inauguració del curs acadèmic 2011-12. Els alumnes també van seguir la projecció de l’audiovisual gràcies a la retransmissió de l’acte per internet.