L'IL3-UB llença un programa free per donar a conèixer el seu nou model professionalitzador.

18.02.2013

El programa Marca Personal. Claus per desenvolupar la teva Identitat Digital és el nou programa que l'Institut de Formació Contínua, l'IL3-UB, ha ofert en format free a 50 alumnes en aquesta primera edició.

El programa Marca Personal. Claus per desenvolupar la teva Identitat Digital és el nou programa que l’Institut de Formació Contínua, l’IL3-UB, ha ofert en format free a 50 alumnes en aquesta primera edició.

L’objectiu del programa és donar a conèixer el nou model professionalitzador de l’Institut, a través d’una temàtica de màxima actualitat. La xarxa s’ha convertit en una eina indispensable a l’hora de desenvolupar la nostra identitat professional. Una oportunitat excel·lent per trobar les claus que permeten desenvolupar la nostra marca a la web i aconseguir que els objectius professionals quedin reflectits en la nostra identitat digital.

Fidels a l’objectiu que l’alumne experimenti en primera persona el propi eix del nostre model formatiu, l’hem convidat a deixar el rol d’estudiant per situar-lo com a professional i entendre els processos complexos de la pràctica laboral. En aquest cas, assumirà el rol d’un expert analista en marca personal, fet que l’ajudarà a portar a terme el procediment que les empreses realitzaran sobre la seva identitat digital en el moment que vulguin contactar amb ell.

El model formatiu de l’IL3-UB s’ha transformat al ritme en què ho fan les necessitats de la societat. Amb aquesta nova mirada, s’ha construït un model innovador, obert a la participació i orientat a que l’alumne adquireixi l’experiència professional que busca en programes que realment afavoreixen l’ocupabilitat.